Setul minim de documente necesarea  privind securitatea și sănătatea în muncă în cadrul întreprinderii curpinde:
Image
  1. Ordine de numire a persoanelor responsabile de domeniul securității şi sănătății în muncă, a unui sau mai multor lucrători care să se ocupe de activităţile de protecţie şi prevenire a riscurilor profesionale în unitate în cadrul companiei ;
  2. Instrucțiuni de securitate și sănătate în muncă pentru locurile de muncă şi lucrările desfăşurate ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale locurilor de muncă din cadrul companiei;
  3. Ordin de aprobare a instrucţiunilor de securitate şi sănătate în muncă în cadrul companiei;
  4. Fişele personale de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a angajaţilor întreprinderii.
5. Evaluarea factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente obligatorii conform Legii securității și sănătății în muncă nr.186 din 10.07.2008 :
  • Ordin cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
  • Elaborarea metodologiei de efectuare a evaluării riscurilor profesionale specifice întreprinderii și genului de activitate a acesteia;
  • Fișele de evaluare a riscurilor profesionale specifice funcțiilor și ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale locurilor de muncă din cadrul întreprinderii;
  • Încheierea și raportul evaluării riscurilor profesionale cu reflectarea rezultatelor obținute;
  • Planul anual de protecţie şi prevenire aprobat în cadrul întreprinderii în urma rezultatelor evaluării riscurilor profesionale;
  • Ordin cu privire la aprobarea planului anual de protecție și prevenire în cadrul companiei.
Image
Image
6. Registre necesare în cadrul companiei:
  • Registru de înregistrare a instrucţiunilor de securitate şi sănătate în muncă la întreprindere;
  • Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre;
  • Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic din cadrul întreprinderii;
  • Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor companiei.

7. Obligațiile/atribuțiile minime privind securitatea şi sănătătate în muncă a angajaților, corespunzător posturilor de lucru și/sau funcţiilor deținute ţinând seama de particularităţile activităţilor exercitate şi ale locurilor de muncă în cadrul întreprinderii.
Consultație gratuită
Consultantul vă va contacta în termen de 24 de ore
Image
Please fill the required field.
Please fill the required field.
Image
Platforma www.sepp.md, este destinată mediului de afaceri, firmelor care necesita suport în activitatea desfășurata. SEPP reprezintă un instrument inovativ, digitalizat, în sfera serviciilor de securitate și sănătate în muncă și serviciilor juridice necesare companiilor.
Spectrul larg a serviciilor noastre, este accesibil online, fără a fi necesare proceduri de rutină, rapid, simplu și eficient, disponibile la momentul necesar pentru Dumneavoastră.
Servicii
Cursuri
Contacte

or. Balti
str. Pușkin 68

info@sepp.md
Lu. - Vi.: 08.00 - 18.00
Sb.-Du.:         08.00 - 14.00