Setul minim de documente necesarea privind securitatea și sănătatea în muncă în cadrul întreprinderii curpinde:

- Ordine de numire a persoanelor responsabile de domeniul securității şi sănătății în muncă, a unui sau mai multor lucrători care să se ocupe de activităţile de protecţie şi prevenire a riscurilor profesionale în unitate în cadrul companiei ;
- Instrucțiuni de securitate și sănătate în muncă pentru locurile de muncă şi lucrările desfăşurate ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale locurilor de muncă din cadrul companiei;
- Ordin de aprobare a instrucţiunilor de securitate şi sănătate în muncă în cadrul companiei;
- Fişele personale de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a angajaţilor întreprinderii.
5. Evaluarea factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente obligatorii conform Legii securității și sănătății în muncă nr.186 din 10.07.2008 :
- Ordin cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Elaborarea metodologiei de efectuare a evaluării riscurilor profesionale specifice întreprinderii și genului de activitate a acesteia;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale specifice funcțiilor și ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale locurilor de muncă din cadrul întreprinderii;
- Încheierea și raportul evaluării riscurilor profesionale cu reflectarea rezultatelor obținute;
- Planul anual de protecţie şi prevenire aprobat în cadrul întreprinderii în urma rezultatelor evaluării riscurilor profesionale;
- Ordin cu privire la aprobarea planului anual de protecție și prevenire în cadrul companiei.


6. Registre necesare în cadrul companiei:
7. Obligațiile/atribuțiile minime privind securitatea şi sănătătate în muncă a angajaților, corespunzător posturilor de lucru și/sau funcţiilor deținute ţinând seama de particularităţile activităţilor exercitate şi ale locurilor de muncă în cadrul întreprinderii.
- Registru de înregistrare a instrucţiunilor de securitate şi sănătate în muncă la întreprindere;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre;
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic din cadrul întreprinderii;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor companiei.
7. Obligațiile/atribuțiile minime privind securitatea şi sănătătate în muncă a angajaților, corespunzător posturilor de lucru și/sau funcţiilor deținute ţinând seama de particularităţile activităţilor exercitate şi ale locurilor de muncă în cadrul întreprinderii.